Pages

April 16, 2009

Warkah buat dia...

Cuaca gloomy, buat aku jadi moody

Atmosfera sejuk, buat aku jadi dingin

Saat ini, hanya kamu mengisi ruang ingatanku

Tika ini, wajah kamu yang menghiasi sanubariku

Sukar aku nyatakan perasaan ini tapi itulah itu hanya kamu

Tatkala seluruh mindaku harus difokuskan kearah buku-buku

Tatkala seluruh semangat harus aku lontarkan kearah pelajaranku

Fikiran aku cuma tertumpu pada kamu

Kamu,
















cepat datang ke rumahku betulkan heater voleyh? sejuklahh...tokleh nak studyyyyyy...

Mr EK, datanglah mari, ada banyak harus kita bincangkan dari hati ke hati. hiks..



Sekian,

Sweater-and-socks-during-spring-aren't-cool I-want-to-study-but-I-can't I-really-need-to-study-now,

N.M.S.


P/S : Announcing the arrival of......MR STRESSSS...tet tenenet tenetttttt...

p/p/s : malam tadi sewaktu REM sleep (ceyy dah itu je yg baru dibaca Neurophysio, damn it!) saya mimpi saya jaga seorang baby..tapi lepas tu saya letak baby tu kat sink sebab nak mandikan dia..saya gi ambil sabun...pastu sepupu2 kecil saya pegi bukak air yang sejuk sampai baby tu jadi keras!! *nangis kuat2* Saya cuakkkkkk giiiillllllleeeeeee lepas tu urut2 baby tu kasi warm balik sampai dia menangis balik.

Notes taken from the mimpi :

1. Alya baru tunjuk video Mish'al. haha..chumellll kecik saja
2. Saya stresss sebab air sink sejuk2 (heater rosak,sperti luahan perasaan daitas) nak basuh tangan gosok gigi basuh apa2 yang patut semua sejuk2
3. Eh tu bukan baby saya, sekian.

1 comment:

admin2 said...

huuu..

agakla...nk bsh tgh pon pikir2 dlu..

weh..ko blaja neurophysio smpi situ dh ke???? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGGGGGHHH!!! CUAK WEH~