Pages

April 02, 2009

Syurga makanan

Hello all. Update from Bruxelles is dedicated especially for my housemates.

Arrived Airport Dublin on Tuesday's night approx at 12. To my disappointment the usual ''sleeping place'' at the Mezzanine floor was closed for some cleaning session ke hapetah. Ku bawa diri lara ke tempat duduk besi gila sejuk. Tapi kerana orang disebelah membuka kasutnya dan stokin berbau busuk, ku lari jauh2 ke tempat duduk lain. Lucky me the dining place were opened back after 2am.

Cut the story short I arrived Bruxelles Charleroi at 1045am. Took bus and arrived Kraainem at approx 1pm. Kudos for Mak Semah for finally overcoming her fear of driving coz she actually drove to the Kraainem Metro to get me. *clap clap*

Okay here's the best part. Now my housemates, pls pay a close attention to this :

Upon arrival I was served - homemade karipap gila sedap, rendang ayam, kari udang, sayur tak ingat, ikan masak lemak. Petang2 makan bubur jagung manis tapi sedap, murtabak Raja made in Kelate, dan menculik seketul ayam drummet milik sepupu. Malam pula kerumah pegawai dan dijamu ikan BAWAL masak sweet sour, ayam masak lemak, suun dan kentang goreng kicap, udang masak butter, dan dijamu dessert urm sagu dan santan dan gula merah dan juga air kelapa muda ke apetah.

Pagi ini pula saya dijamu KUEYTIOW GORENG yang digoreng bersama sotong dan udang yang sedap. Tengahari saya makan ikan goreng masak sedap (tatau camne nak describe) bersama sayur sawi dan sayur campur (cubaan untuk makan dengan terkawal dengan membanyakkan sayur kerana telah disumpah gemuk oleh Mihah setelah brag dapat makan murtabak Raja semalam)

Haish...ini Bruxelles kah syurga makanan?

Teka teki - brapa banyak perkataan sedap diatas?

Sekian, yang merinduimu

4 comments:

housemate yang jeles, said...

kalo ko balek nnt, kalo TAK MUAT nak masuk pintu, jangan salahkan ktaorng x igtkan ko ehh..hahahaha..

admin2 said...

*bitter*

monolog luaran, "korg! jom buat seri muke esok!!!!"

n Z r A said...

housemate bitter, Kalau tak muat nanti aku taaaaareeek nafas dalam2. kasi muattt jugak.

housemate bitter 2 si adilah,serimuka? hurmm.. *muka tak heran*

admin2 said...

I98d7a+7*%#$&YAed2e2