Pages

July 05, 2008

to update or to not update


I have uploaded Aussie pictures and kept it in draft. And I have a conflict whether to publish it or not.

But I don't think people reads my blog. So who cares whether it has been updated or not kan. Tunggu lah mood baik datang kembali...

Anyway I'm in Sydney staying at Epul's place. Epul sedang emosi melihat kerisik kelapa yang digoreng tetapi tak terguna. Kami baru selesai memasak nasi kerabu dan ayam percik. Walaupun rasa seperti....erm...agak syaiton. ahahhahahahhaa..

Ok sumpah dah mengarut. Bye

2 comments:

MOLY said...

upload laa ..
sharing is caring ok
dont worry pasal ada org baca ke x ..

u blog because of u ...
not bcoz of anybody else laa ..
ye ke x nih ?
hehehe
:D

~ mizzAmy ~ said...

~ update jer.. mana ada tak dek org baca. akak baca blog awak aper. sila update ekh nanti ~