Pages

June 17, 2008

THE results

Alhamdulillah =)
Tho the marks are a bit macam syaiton, but, hey, I am soooooo relieved. I am moving to 2nd year!
Physiology as always tak mengecewakan saya, thanx physio!
Bleh lah keluar beli buku...heeeee......
Come next year I don't want to play no more. aceh..yeye je..Time to get serious. Bad marks are bad omen untuk kesihatan pelajaran. Harus diberambuskan dari hidup..

********************************



Yesterday I went to Sunway Pyramid.for the first time.after the new building has been built. It was quite okay lah. Then I went to Mak Pah's house. Makan keli sambal. Yum yummyyy..And also helped Ain with her chemistry.

Today I went to PKNS Complex and SACC. Keluar membeli baju sopan. And found out my new style of wearing the hijab. Coz I wasnt quite confident to wear selendang before this kerana muka ku bulat bulat. Nanti orang tgk ku bagai mahu disepak2 kerana nampak bulat-bulat seperti bola. Then I remembered when I went to Klantan last year, one of the shopkeeper taught me how to wear selendang and not to look like a ball. So in the surau I borrowed Fuzah's shawl...coba-coba..Sekali rasa cumils. Terus turun beli pashmina. ngehehehehe..

*perasan cumils*

One of the reason why I wanted to change the style is because I'm gonna go to Aussie. I'm not going to bring my iron with me. Nanti tudung keromot keromot. Maka dengan pashmina, anda tidak perlulah risaukan keromot keromot!

At SACC I met Kak Su, Abg Den, Shah, Ain. Jo kat dalam bilik buat return. And 2 new guys. Am was on leave. Huhu...borak2 lepak2 jap...Then I went to Focus Point to buy this sunnies. It was on 40% discount so ok la...



Sunnies biase je.
Tepi dia chunted.


Ahhhh...okeh. Rasa L to the E to the G to the A, LEGA! 2nd year, here I come =)


p/s : esok kena gi PD amik specs tertinggal..waaaa...membazir minyakkk..pastu jumpe si kecik Kak Jid sebab dier nak belanje sayeeeee =D

4 comments:

Anonymous said...

wahha!!! u r changing ur style!!! ngaha...LEGA juge...alhamdulillah~~~

MOLY said...

congratssssssssss !!!
:)

syaiton pun syaiton la
hahahaa

Anonymous said...

congrats nad...pe kabo mu? enjoy life nampak balik msia? ngee...

n Z r A said...

ijad : salam

adilah : ahahhaa takde maknenye nak pakai gitu kat ireland..susah aaa

lily : yeahh!! thanks!!

k.husna : hehehe...thanks2. kaba terlebih baek...mmg enjoy2 =D