Pages

July 01, 2016

Kandas

Like last year, kandas di penghujung Romdon..Tapi last year sempat khatam sebab lagi 3 hari macamtu. This year tinggal 3 juzu' je. And sempat qiam satu malam je haritu. Ralat sikit malam 21  ngan 25 tu tak terbangun. Haishk. Next year do better, please?


Patutlah perangai super sentap this few days. Anyway I've warned orang yang bakal terkena and my change of attitude has been noted. Kalau tiba-tiba tone berubah tu je mesti ada orang cakap jangan fikir banyak please...heh..sorry la I just can't help myself.


The posts on my fb feeds these days really shaken up my emotion. Dah lah memang tengah tak stable, bertambah-tambah tak stable la bila baca. Everyone is fighting their own battle. Soal jodoh, anak, wang ringgit, semua ni rezeki ketentuan Allah. Lambat atau cepat je. Not gonna lie I'm feeling the pressure day by day. Still praying and hoping He sheds some light on my pathway.


It's July already. I'm dreading actually. Cepat betul tahun ni berlalu. A lot of things have happened since the past few months. Didoakan moga July ini berlalu dengan baik-baik aja. Moga aku tenang sampai kehujung bulan. Especially hujung bulan.


Hai lapar plak.

No comments: