Pages

February 11, 2010

Al-Bimbobabutus

Today is another day where OTL session has gone wrong. In OTL, there must be a session where I'll end up questioning myself whether I'm fit for this job. Betul-betul mematahkan semangat jitu dalam diri :(


I missed the lab last week and so I was kinda left out a bit. In OTL, missing a session cost a quarter of your life. Oklah not that much but you got the idea la how important it is. So I went on doing the preparation for amalgam filling on upper left jaw which requires indirect vision (ie : using the mirror) but boy oh boyyyy susahhnyeeeeeeeeee.


#1 use your instrument wrongly and kantoi bodoh depan supervisor. wakaka


Lepas tu lepas tu lepas tu kantoi bodoh with my supervisor coz I used a wrong instrument!!! Dia punya lah kata guna chisel chisel pastu gua yakin je guna excavator. OMG bunuh diri sekaranggggg. Dahlah memula dia tegur the way I use the handpiece. Today is the day that I looked stupid twice in front of my supervisor. *bunuh diri dua kali* Lepas dah yakin salah guna instrument to my supervisor tried to remain calm sebab gua macam dah nak nangis je sebab buat kerja harini serba tak kena.HHAHAHAHA LOSER.


ingat sampai mati ini chisel. KH dulu pernah guna kaaaan. tapi dental instrument takde ah camni. working end tu je ah serupa.


Anyway things go pretty much okay towards the end. Takpe, at least kantoi bodoh sekarang dari kantoi bodoh dikemudian hari. Cumanyaaaa....it just pains me a lot when I remembered that moment. Sure classmate2 saya gelakkan si bengong seorang ini. Lepastu terus takde mood nak lunch beli pisang makan dalam bilik komputer je.



Arggggghhhhhhhhhhh..jangan lah terkenang-kenang dah. Syuh syuh

1 comment:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

uiks! gigi pon pakai pahatkah? dasat2..