Pages

August 23, 2009

Mimpi bukan-bukan

Saya tak tahulah zon masa mana saya tidur ini.

Mimpi saya :

Kekasih saya seorang penjenayah. Siapa yang bawakan watak ni dalam mimpi biarlah rahsia :P


Lepastuuuu dia sekarang tengah di bail out or something sementara menunggu perbicaraan. Tapi cam kena kuarantin la. And ada 3 orang jaga dia. And all 3 of them are WOMEN! hahaha..so maybe I felt uneasy ke apa so I was with him too. Ala ala jaga dia la.


So we were all okay. Yada yada yada bla bla :P
Until the judgement day came. He was sentenced to 3 years jail. I was okay with it. But he wanna let me go. So I was so disappointed that I ranaway. Hahahaha..apakah..orang tu dah nak pegi penjara bukan boleh kejar. Tapi he did. He chased for me. He said sorry. And the rest pun biarlah rahsia jugak :P


Apakah innieeyy..tamau lah kekasih saya criminal...gagaga...


Okay nak sambung masak. Bai!

No comments: