Pages

May 18, 2009

Hari ini...

promised myself to settle first round of Histology notes and start reading Biochem tonight..
the first part is done. the second part took almost forever to start. haiyoh kenapa lah saya ini pemalas benarrrrrr....sayangku, mari salurkan tenaga terakhirmu untuk saki-baki exam paper iniii...perjuangan masih belum selesai okay? still 2 more weeks to go.

H1N1 outbreak in Malaysia brought by 2 Malaysian students from US. gagaga...ini beta gusar nih...kalau balik nanti dalam flight tamau bernafas 13 jam tak sempat pulak nak sampai Malaysia..dahlah beta naik SIA nanti (ceyy ada kaitan ke naik SIA ngan H1N1) Zack, nasib awak tak balik tahun ni! hahaha..

Tahun lepas saya buat countdown balik Malaysia setelah tiket dibeli. tapi tahun ini saya adalah begitu down untuk membuat countdown kerana tarikh pulang adalah begitu lambat sekali berbanding rakan-rakan lain. Tapi Malaysia, 27 Jun kelak nantikan kepulangan saya okayh? :')

Saya mahu menonton episode 23/24 of Greys Anatomy..mahu mahu....tapi aish....nanti ter-got carried away pula..

Dua minggu terakhir bersama Laburnum girls starts tomorrow..awh...sedih pula beta terasa..

No comments: