Pages

May 09, 2009

Antara tiga darjat --> ampunkan ibu Kassim Selamatttttttt



Ya Allah....kenapalah malas sangat ni Sabariahhhhhhh *menangis sambil berlutut*

Last night after so-called Nida's birthday celebration, lepas kemas the pharmacology stuff into the file sikit2.. I straight away went on bed. Didn't sleep straight away..I was on that addictive website until I did not realise I fell asleep. Woke up at 3.29am to shut down mi Boo and slept again.

I was up by 5.45 am. And up until now I haven't even touched my book. Kau ni kenapa perangai macam ni???? Exam habis baru D.U.A. sayang....bukan tinggal D.U.A... I tidied up my disastrous room. Did my laundry. Senang cerita I did everything but studying lah kira-kiranya...mengapa ini mengapa????? Minggu depan ada 3 peperiksaaan Sabariah. Semua killergilekiller. Wanna be killed? U want? U want??

Oh it's kinda interesting how people answered my "How well do you know me?" quiz in facebook. Speshly when most of the takers would put cheese cake or chocolate cake as my favourite cake flavour. Saje je letak soalan begitu because I know people would tend to generalize girls = cheese or chocolate cake. Or to be more exact wonderbig girls pasti suka benda2 yang sinful itu. Eceyh ada kaitan ke padahal cake in general memang fattening pun +___+ Tapi salah, I loike Mocha. Dan saya adalah tidak memakani cheese cake unless you put very light cheese seperti pembuat kek terhebat saya selalu buat, iaitu cik Wany kukikuki -hubungi dia di talian 085122645 nombor terakhir teka sendiri (sila bayar aku untuk promosi ini) Dan untuk kek cokolat pula, saya adalah orang yang selalu mencegah mereka dari meletakkan cokolat yang berlebihan didalam kek. Atau saya akan mencadangkan perletakan serbuk kopi/mocha didalam kek yang dibebani cokolat yang dahsyat itu.


yummylicious!

Dan kepada Adilah yang tidak puas hati kerana merasakan saya suka A&W juga...Most of the drink listed are my favourites but the most favourite one adalah lime assam boi. Kat sini hanya A&W yang dapat dijumpai so I settled for the least lah..plus, saya tidak berapa menggemari carbonated drink, jadi pastilah minuman lebih sihat (ke?) seperti lime assam boi menang. Kerana itu juga saya memaksa ibu membeli juice extractor supaya boleh dibuat lime assam boi selalu dirumah arghhh dah terliur.

Tak dilupakan soalan untuk superhero yang dimana kawan baik saya adalah salah menjawab...hahaha *gelak kecil* I know one person yang takkan salah jawab soalan ini. Dia lah hero penyelamat fon saya dan hero penerbang MacBabe ke Malaysia. because I have Ultraman stickers on my phone and on my laptop. And he noticed. Saya juga mempunyai 2 keychain ultraman berserta koleksi sticker Ultraman dirumah. gagaga...


kenapa dia nampak retarded sikit disini?

Haa kau tengok tu kalau membuang masa memang nombor satu. Bawak2 lah bertaubat Sabariahhhhh...

2 comments:

wany said...

hahahahahhaaa..xde kejeeeeeeeee keeeeeeeeeee ltakk no phone kat situu gilerrrrr.... bukan ke aku slalu memasukkn cheese dan juge choc dgn begitu byk wpon ko x bg..hahaha..

n Z r A said...

hahahaha kau mmg kejiiii...saja je nak tingkatkan tolerance aku terhadap bahan2 durjana itu.....sbb tu aku letak no phone ko kat siniiii...hahahhaa