Pages

November 23, 2008

Aku, Sukan, Pelajaran, Beli-belahan, Tekanan dan Perasaan

Each week, I tried to make a point that I hit the gym at least once or twice. For each cycle of workout, I'll make sure I stay there no shorter than 45 minutes. My initial target was to shed off the extra kilos that I've been carrying around since forever...but later I realized that my stamina problem is more worrying than the former.

It all started when I was cycling to CUH 1 month ago. From my home to CUH, I need to cycle up one stretch of hilly road..which is very tiring. I ended up pushing my bicycle rather than riding it. One week ago when I went to swim, again my stamina has put me way behind the pakciks and makciks irish. So I have promised myself, that I am gonna work out harder to improve my stamina.

For the last 2 weeks I can cycle through the hilly road to CUH. Without stop. :) Ahh..seronoknya. Jadi rakan-rakan, bersenamlah! Demi kesihatan dan kesejahteraan hidup anda!

lebih kurang camnilah jalan berbukit tu.

p/s : tapi minggu ni saya pergi gym sekalii sahaja

Last Thursday I have revisited Brookfield library again. It has been about 6 months since I left the place. *haih* As always, the place doesn't dissappoint me. Saya sudah kembali berperang semula dengan matapelajaran NeuroPhysio yang memutarbelitkan minda itu..

Jadi kawan-kawan, jika kamu tidak boleh belajar dibilik, carilah tempat2 yang lebih menenangkan!



langit Maghrib from Brookfield's prayer room. Wani Ezryl kamu suka langit kan?


nice colours.

Last night I totally went out of my mind. I reverted to my old addiction - online shopping. The consequences? *haih* Almost bought totally crazy things. Mud Guard beskal pun hampir2 nak beli. Semua ni salah kedai2 kat Cork la sapa suruh boring2. hihihihi..

What did I buy? Huhhuhuh..dari ke berus gigi (an interdental toothbrush. not the ordinary one), bicycle light (WTF? I KNOWWW TAPI HARITUKAN SAYA JATUH BASIKAL SEBAB LAMPU BESKAL SAYA MENGONGS), dress, to bag. Aiyohh haritu kata tamau spend spenddddddddd..

Jadi kawan-kawan, jangan lah pergi ke kedai-kedai atas talian sekiranya anda tak mampu tahan godaan!

psstt..Zairin. Thank u so much yaa..jangan lupa postkan aku beg tu cepat2 tauuuu...nak bawak gi travellllllll...hihihihihihi


email dibanjiri dengan ebay dan ebags. ngehngeh

And excuse me. Right now I need to kick myself hard because I havent studied at all today. Melagha je kerjanya...hwaaaa....


Konsekuensi daripada aktiviti2 diatas?

Ahh..tekanan dan perasaan ku makin jauh dipisahkan :)

Jadi kawan-kawan, jangan lah tensi tensun selalu! Cari perkara yang menghiburkan diri sendiri

p/s : Sabtu...cepatnya kau berlaluuuuu

Ahadd..i hate yew

2 comments:

wani ezryl * said...

ahha sy mmg suka langit!! love u heaps, sky!! ^^

Anonymous said...

hahha ye2.. dpt jer aku pos laju2 kt ko...aku nak pos diri sendiri jugak bole tak.. hehe.. wow sure mahal gile postage nanti