Pages

June 07, 2008

Hidup saya yang tiada life

Suddenly I feel empty....


no..not this kind of empty. Haritu baru je isi minyak penoh.


Yup..this is more like it

I need something to refill my life. Be it pergi buat kerja amal kat umah anak yatim ke, jadi sukarelawan sukma ke mengajar kanak-kanak tuisyen ke. I need to regain my sense of belongingness.. (tatau la camne ni boleh kembalikan my sense of belongingness kan)

Or else I need to go for a beach walk. Preferably without the mat rempits pls? They are such an eyesore.

Tapi tadi dah jumpe Mak Pah Mak Tip Cik Pi Uncle Kamal Uncle Mazlan Cik Imah...ahh..best best best.Lame tak dengar diorang ketawa2..
Pastu esok jumpa ramai lagi.uuu..best2 tak sabar..

p/s : can't wait for my next week. hopefully the pd plan is still on :) Ida cepat lah balik!!!!

p/p/s : another thing to anticipate is the date. hahaha..let's just keep that a secret until betul2 jadi :P

2 comments:

MOLY said...

selamat pulang ...
jangan sedey2 ..
be happy k !!
:)

n Z r A said...

slamattt...tq!!!