Pages

June 09, 2008

FicketyFucketyFaculty

Oh.My.God. I am full of rage!!!!!!! Rase nak hentak je plasma screen depan neh!!!!!!!!!!!

So I was browsing through the channel like I always did. And my eyes caught on Astro Ria channel 104 when the screen showed Fahrin Ahmad as one of the cast.And it was directed by Rashid Siir summore. Ok so I stayed. Biaselah saya dah janji akan memberi support penuh kepada darling lantas saya stay di saluran itu.

To my dissappointment darling hasn't appeared until the second hour. And the first hour was such a torture. Gile hape dah masuk kolej pastu rules cam sekolah berasrama penuh je. Lepastu dia kena cabul dengan bapak pastu masuk court pastu tetibe perbicaraan fokus on cikgu dia yg bernama Eton Taib. Pastu...pastuu...eeeee..sumpah tension. Dahla darling appeared as a lawyer yg defend bapak dia yang haruan tuh. Turn off sket..

Okay lepastu tengok pulak cerita Pria yang hampir entahapahapa ni. Macam tgk cerita cerita LONTONG ke SERUNDING ke sambal kicap ke yang time raye2 tuh. Yang cerita dia based on popularity of the artists instead of their talent. Aihhhh cmonlahhhhhhh tolonglah buat drama yang betul2 menarik. Stressssss haku dibuatnyeee....

Ahai..nampak sangat takde lifenye. Thank God tomorrow nite I'm going out with the girls gi berpoya-poya.

Bile la gue nak kena on call jadi baby sitter neh. Hahahhaaha..

p/s : smalam wa dah jumpa smua olanggggg..waaaa jumpa itu Baby Zenab cumelsss glerssssss...pastu jumpe itu Baby Zaf yg cute miut...pastu jumpe wa punye makcik2 and pakcik2..sama wa punye atok and nenet...aaa...windu gilllaaaaa~

p/p/s : My new favourite song --> Sempurna by Andra apetah tu..aaa..bestt

No comments: