Pages

May 02, 2008

Trivia


Tahukah anda bahawa...

Sebulan dari tarikh hari ini, saya mungkin sedang bersiap-siap di rumah baru
saya mengemas barang dan kurang lebih 2 jam dari sekarang (2pm) saya akan
bergerak ke Airport untuk menaiki kapal terbang Aer Lingus untuk ke London
Heathrow. Pada hari yang sama, jam 10pm, saya akan menaiki penerbangan Malaysia
dan 13 jam kemudian hari esoknya (5.25pm) saya dijadualkan tiba di KLIA.



Tahukah anda bahawa...


Kurang lebih 4 hari lagi saya bakal menduduki peperiksaan akhir saya
matapelajaran pertama - Physiology.



Tahukah anda bahawa...


Kurang lebih 17 hari lagi saya akan menghabiskan peperiksaan akhir
saya..



Tahukah anda bahawa...


Kurang lebih 24 hari lagi saya akan berambus keluar dari Castlewhite Apt ke
rumah baru saya.


SEKIAN, TERIMA KASIH

p/S : Song changed accordingly to the exam mode. Thanks to Lily's blog, I got really addicted to this song

4 comments:

Ziana said...

haaa
nnt kite ke William ek?
:)

eh eh..
GOOD LUCK XM
:)

n Z r A said...

yeayy...ok2 nak gi William!!!!
=D

thankss!!!

MOLY said...

good luck untuk xm
selamat balik ke malaysia
enjoy the songs !!

:)

n Z r A said...

tenkiu ciklily~ slamat2..