Pages

January 12, 2008

Ngeh ngeh..


skechers beb. bleh dpt ke harga yg saye dpt?!?!
(gelak jahat jahat)

Semester ini...saya sungguh tertekan..kerana kelasnya begitu penuh dan padat.
Jadi saya tertekan.....dan perlukan pelepas tekanan...
Hari ini...saya ada kelas di Bangunan O Connoly, yang berhampiran dengan Pekan Cork..
Lalu saya memanjangkan langkah ke pekan Cork untuk membeli barangan dapur dan rumah..
sambil2 itu saya bertanya-tanya akan Agensi Pelancongan mengenai harga tiket pulang..
tetapi, saya tersinggah di sebuah kedai kasut
saya jadi kurang waras...kurang siuman
saya hilang pertimbangan (hahah)
lalu........
aih...segalanya hanya tinggal sejarah

adakah sejarah mungkin berulang??? (wanyy...tomok skettttt...)

Mungkin ini padahnya membaca cerita Si Gila Membeli-belah dan Bayi (Shopaholic & Baby)
Rebecca Brandon nee Bloomwood, kamu bersalahhhh!!!!!

P/S : selepas membeli tiket, saya bakal miskin. nasib saya sudah beli kicap untuk bekalan di hari muka. *buat muka sedih sambil membayangkan diri makan nasi dan kicap sampai waktu cuti musim panas*

P/S : ibuuuu...jangan lah buat lawakkkkk...saya mahu kamu datang easter ini..saya pulang bulan 5 tak bermakna kamu tidak perlu datangg...datanglah ibuuuuu...saya rindu kamuuuuu....

No comments: