Pages

July 30, 2007

It's the 30th of July

Happy kah birthday saye?

Huerm...we'll see..

By the way I feel really old.

Danggg..

I miss my friends )'=
tahannnnn...jangan nangessssssssssssssss..

Dun wanna be an old, grumpy lady. Me wanna be a happy no-longer-teen-agers.

Edited 10 mins later : I promised myself not to cry. But I failed. Tsk..azam gw hancur lagi..Wani called and I cried.
I miss the friends so much.
Very-very much indeed.
But friends gw sume busy.
So I'd better get busi-er than them.
)'=

5 comments:

vangardx said...

erk erk..jgn la nangis..ish ish..tahan2 :D

zliah said...

nadz~
winduuuu sama kamu!
jgn sedey2.
nnti aku sedey juge.
bertahan,oke?

x sabar nk jumpe next week!
weeee~
aku da prepare something utk ko awal2 lagi tau.hihi ingtkan nk bg smlm,x sempat nk singgah.

n Z r A said...

hehehe..thanx ida..
wa mish u so muchhhh..
wa mau jumpe lu smalam tapi...huhuhu tetibe kena masuk keje plak
=((

takpe next week kite jumpe..

and vangardx, tadi pagi tak bjaya tahan..
tapi lepas tu sampai malam saye tahan n bjaye..
hee...

Zackyusoff said...

next week??at least next week korg bule berjumpe!i cant wait to see u NEXT YEAR!!huhuhuhuhuh..

zliah said...

ehee..zack pulang kah next year?
yayyyyy~ :D