Pages

June 11, 2006

hell


It's the end of the world and I'm going to hell in 2 hours time, I guess

Havent packed anything.I just.....dun wanna go back to that place

Argh...I hate myself for not being strong, committed, and dedicated.I also hate myself for letting this hatred thoughts controls me.

Help me? Anyone out there do have the ability to help me out? Coz I just cant stand this feeling anymore (paiseyh layan lagu plak)

Anyway my holiday was a fun holiday.Byk gler duit kuar n membazir banyak gler ok??
I had fun with my girls, my frens.I went back down the memory lane n I seriously miss all those memories

To zack, thanx for being a good co-pilot n rakan membazir n penasihat shopping.
p/s:duit nak crop dah gune utk beli benda bukan2 T_T, takpe next time aku janji, mesti aku beli gak crop kat zara tu.....btau tau kalo zara ade sale >.<

To fuzah : thanx gak sudi turun jauh2 n join us.Whatever happens, be strong beb.

To semua2lah : i love u all

To so-called bad boys : grow up.stakat merokok cam nak mati tapi perangai tak macho langsungg.Sumpah menyampah gler tgk prangai korang.Umur dah 19thn lah!!!!!!!!!!!!! budak umur 17thn lagi menyeronokkan dari korang.

Oklah.So gonna stop bergoyang2.Nanana..shakira shakira..Tahi2..B*bi2..Sebab kat sane I automatically surpress my kebiadapan demi menunjukkan imej muslimah yg tak la sejati sangat~~

U r not going to see my true smile thruout this 1 week.Plus, we are not allowed to go back becoz of the sports carnival thingy.Shit la weyh..

Slamat mati~~

No comments: