Pages

March 16, 2015

Takkan la?

Renung tenung balik I thought to myself - eh kau baca blog aku ke?

Because recently kau keep on quoting something like "trust me...I know..I just don't know how to explain. I felt guilty..I know I should've not done this bla bla bla" And it also tallies with your attitude these days.

Tapi takkan la..bukan rajin pun kau nak baca blog aku ye dak?


On another note, malam semalam kekakak mimpi pasang breast implant dekat orang bukak booth tepi jalan T____T Lepastu picit-picit rasa tak puas hati sebab implant dia cam tersembul. Cam tau tak ada bola-bola air yang dalam dia ada lampu kalau picit-picit tu bole rasa biji lampu dalam tu? Haa macam tu la rasa dia..Kalau taktau kau bayang la sendiri. Sebab rasa picit-picit tersembul implant tu terus tak puas hati rasa nak buang jahit dia pastu nak keluarkan sendiri implant tu lepastu jahit sendiri balik luka

T_________T

Apakah secretly aku impikan takhta Bosom Beauties. Kah

Oh apakah mungkin sebab aku cakap kat ada orang tu jeles sebab breast dia besar lagi aku kahkahkah

Kbai.

Hello Monday. Be good to me will you?

No comments: