Pages

May 07, 2011

Kerana kau ratu hatiku

Selamat hari ibu kepada Puan Alfiah, dialah ibu dialah bapa dialah yang membesarkan saya dialah yang menjaga saya dari kecil hingga dewasa. Semoga Allah membalas jasa dan memelihara kesihatan dan keselamatan mak selalu.

Selamat hari ibu kepada Kak Diah, the new mother. Semoga Nayli menjadi semakin senang dijaga dan semoga Kak Diah terus tabah.

Selamat hari ibu kepada Mak Pah. Air tangan masakanmu sentiasa menjadi idaman kalbuku.Selamat hari ibu kepada Mak Semah. Terima kasih tak terhingga..sewaktu dua tahun pertama sudi menumpangkan rumah di Brussels dikala saat2 sedih dan susah. Selamat hari ibu kepada Mak Tip. Terima kasih sebab sentiasa menemani dan membantu mak. Terima kasih kepada Cik Kam, pembaca setia blog saya. Kadang2 bile tinggalkan komen saya jadi gembira dan bersemangat semula.Selamat hari ibu kepada Mak Limah, zaman duduk dgn saya banyak teman saya ketika bosan. Selamat hari ibu kepada semua makcik2 saya.

Selamat hari ibu buat semua yang sepatutnya.

Allah selamatkan kamu semua!
Sent from my BlackBerry® wireless handheld

1 comment:

cikKam said...

tq kak jiah..
and all da best for coming exam..
moga Allah beri ketenangan ketika bertarung with exam paper..
u can do it bebeh!!