Pages

October 15, 2010

Post yang dipost for the sake of having a post, posted!

Aiyaiyaiyaiyai malasnya mahu update blogggggggg..


It's the middle of October..meaning there are another 2 weeks to go before my allowance due. But I'm deadbroke already. Like really really really broken. If I clear up my credit card I would need to survive on eating dusts, I think (exaggerate much? :P) Oh cepatlah ini 2 minggu berlalu, saya ini risau melihat akaun bank yang makin hari makin surut tuuu...

lukisan huduh yg dibuat dengan membazirkan masa selama 10 minit di Paint.


Apa lagi mahu cirita? Tiada apa-apa. About another 2 months to go before I hop on another flight back home, insyaAllah. It is really handy to have something like this to look forward tu. Macam kau balik dari klinik pinggang nak patah bahu senget-senget, otak macam kosong, mata nak terpadam, tapi kau tengok-tengok countdown macam aaaaaaaaaaaahhh...dah nak balik rumah lagi dah. Jadi kau teruskan semangat untuk teruskan kehidupan. Haishkkkkk


Disebabkan saya tengah feeling-feeling boyan ini malam, I present you one of my favourite song back in the 90s ya'aw.



Till then, have a nice day people :)

No comments: