Pages

May 31, 2010

Open up you eyes, keep on praying!


Freedom Flotilla - fleet of ships, with people from different countries are on board to Gaza. They are unarmed, takde senjata apa pun. They come in peace. They come in the name on humanity. Apa yang diorang bawak cuma essentials, bantuan perubatan, makanan dll. They meant no harm, sekadar ingin membantu. And now this harmless people are being attacked by Israel. Ada orang dari macam2 negara kat situ. Ada jugak budak kecik dalam tu.


Macam ketua gangster sekolah asrama tingkatan 5 menyerang budak darjah 1. Macam tu lah. Ketua gangster yang kuat tu serang budak kecik. Budak kecik tu cuma nak bagi makan dekat kawan-kawan dia kat sekolah asrama tu sebab ketua gangster tu tengah raging diorang tak kasi diorang makan.


Kita orang Malaysia susah nak concern melainkan ada Malaysian terlibat kan kadang-kadang. Now guess what, ada orang Malaysia kat dalam kapal tu.


Kita tak seberani dan sebertuah orang-orang yang diberikan peluang dan hidayah nak menyertai misi kemanusiaan tu. Tapi kita still ada senjata yang kuat - DOA. Teruskan berdoa!



No comments: