Pages

May 13, 2010

Gigi penting untuk phonetics (gile padahal perenggan berkaitan dgn tajuk ada satu je)

Sebelum tu nak senyum dulu.... =) =) =) Saya baru bangun tido neh. Bestnye oiiii...Tenangggg je dapat tido petang balik-balik kelas. Takyah baca-baca buku ishhhhh bahagianya~ Stress pagi tadi hilang macam tuuu je bile petang balik dapat bersenang lenang. Haishk...


Pagi tadi bile bukak laptop tibe-tibe Macbabe keluar gambar Harddisk, tak load-load. My heart literally stopped the moment I saw that. I switched it off again and tried to turn it on again. Alhamdulillah berjaya pun dia start up secara normal. Tak boleh ok...tak boleh. Di kala saya bakal duduk seorang sebulan ini I really need you to get my life going babe. Please don't leave me...Please!!!!


Lepastu balik kelas tadi I went to Summerstown Store - the place where we buy our halal chicken etc. Lepastu pakcik pekedai itu adalah begitu kekurangan gigi sekali sangat memayahkan komunikasi berlaku. He lost almost all of his lower anterior so his pronunciations are a bit weird. That got me thinking how am I gonna survive next year bila dah start working on dentures. Mesti akan jumpa lebih ramai orang tak bergigi. Nak survive Irish accent bile diorang cakap laju pun tak dan lagi inikan pula nak survive Irish accent cakap laju yang dicakap oleh orang tak bergigi. My oh my....




Haaaa oklah tatau nak cakap apa lagi. Berkecamuk dah perenggan-perenggan tak berkaitan langsung. My bro is going back home tomorrow. Bestnyeeeeeeeeeee. Hwaaaaaa saya ni je lambat lagi nak balik. Hwaaaaaaaaaaaaa..Eyjafjaflajokull (ejaan belasah tak check google), be good ok? Let me go back to my loved ones ok nanti?


Kamu-kamu yang balik Malaysia lagi awal dari saya nanti, jgn suka-suka banyak dulu eh before saya balik? Nanti saya balik kamu dah bosan suka-suka...

1 comment:

ArELeEz said...

pakcik tu yg dlm gambar tu kah? wah! giler weird!