Pages

December 02, 2009

BONG BONG BONG


siakap.

Tahap kosentrasi sekarang memang lagi kurang daripada kosentrasi seekor ikan siakap. Apa tahap kosentrasi dia pun saya tak tau tapi ikan siakap sekarang jadi idaman saya sebab teringin nak makan steam siakap takpun 3 rasa.


Bila peperiksaan menjelang mulalah segala perasaan sedih malang nak menyerang. Time ni nak rindu rumah. Time ni nak rindu karoke. Time ni nak tengok semua gambar lama mengimbau kenangan silam. Time ni rasa nak balik sekolah.


Bila peperiksaan menjelang juga little things could amuse me. Bace kat blog Atiqah pasal twitter Big Ben Clock. Kalau tatau sapa Big Ben Clock rujuk sini --> SINI. Every hour, Big Ben Clock would go BONG BONG BONG according to the time. Macam sekejap lagi nak pukul 12 dia akan tweet BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG BONG. Gile cute kannnn. I followed him just to wait he goes BONG BONG BONG and bile tadi pukul 11, dia BONG BONG and I was laughing happily. Effect lebih menarik sebab saya pakai Twitterrific and ever single tweet dia akan bunyi macam burung chirping gitu.
*Pop quiz brapa banyak BONG ada in this paragraph?



bukti.

Man...I hate exams. Dahlah ada kemungkinan exam ditunda sebab workers union mungkin nak strike this Thursday. Nak tunda buat jelah lepas krismas tapi Irish semua taknak sebab diorang taknak study over the Christmas break. Lepastu harini 3 kali air tumpah atas meja and notes saya. Kalau orang tengok notes saya ada kertas mengerengkot effect air mengering mesti orang ingat rumahs aya kena banjir.

No comments: