Pages

September 30, 2009

Kelas kewangan 101

Pagi ni saya tabah bangun pagi-pagi jalan sejuk-sejuk naik bas pergi buat Gar*da Card (cam Immigration card la gittew)


8.45 dah sampai, 9.30 baru kaunter bukak. Tapi pukul 8.50 ada orang kiasu dah nak beratur depan sekali. Saya pun pegi laju2 duduk tapi dapat nombor empat je T___T" Dah sampai giliran saya baca doa puh kanan puh kiri mintak-mintak takde problem kali ini..Pom pang pom pang dah setel Alhamdulillahhh..9.50 saya jalan muka bangga keluar dari Gar*da sebelah orang yang kena beratur sampai ke pintu. Siaaannn....


Sambil jalan kearah town sambil pikir. Banyak betul dalam list bajet kewangan. Winter... Kelas Korea... Trip Dasar Pandang ke Timur summer.. Keyboard... Kerusi belajar..Kebab Istanbul..oh tiba-tiba mengidam kebab istanbul. Sambil jalan lagi sambil pikir lagi pusing-pusing beli lesung batu kat TK Maxx.


Pergi Istanbul tapi sayang, kedai tutup...Jadi oleh kerana duit jimat 7eu dah tak beli kebab Istanbul, terus pergi Argos beli kerusi belajar 67eu T__T" Kelas pengurusan kewangan mana saya amik pun saya tak tau. Tapi takpe...tu Aset..tu Aset...tu berguna untuk study (dari tadi sedapkan diri cakap macam ni)


perkenalkan aset terbaru saya, Dodi (nama random yang terkeluar sewaktu menaip)


Pathology tak abis baca lagi matiiilahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

1 comment:

wany said...

asai x kerusi kau nama dildo jaa?? hahahah