Pages

August 19, 2009

Rindu-serindu rindunya

Tatau nak update apa


Tapi nak update jugak


Gagaga..







Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan terima kasih buat semua orang yang pernah berjasa dalam hidup saya. Tidak kira bila masa dan dimana. 2 tahun lepas ke setahun lalu ke sebelum saya lahir ke, terima kasih tak terhingga. Especially buat bantuan yang tak pernah saya pinta.


Saya juga ingin memohon maaf andai saya telah mengguris hati sesiapa. Andai saya terlupa ucapkan terima kasih, andai saya terlalu suka mengarah, andai saya mengganggu hidup siapa-siapa, maaf seaadanya.


Semoga kehadiran Ramadhan kali ini memberi sinar baru buat kita semua. Semoga saya dan anda semua dapat memanfaatkan bulan ini sebaik-baiknya.

1 comment:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

salam ramadhan akak ucapkan wat nadz & family..