Pages

July 16, 2009

Rahandom Rahambles

Oh oh. Bangun pagi-pagi bergolek-golek diatas katil lagi 3 minit cukuplah satu jam saya bergolek-golek T_____T


This past few days I realized that almost every nite I will get mild fever and flu. Dah malam sikit nanti mula lah nak bersin-bersin, selesema sket pastu mata panas-panas. Tekak sakit sikit-sikit. Suara pun mmg dah lain skit lah.


At first my paranoid thought said it was the famous H1N1 tapi bile tengok people who spent time with me mostly chillax je tak demam ape pon so I am positive, oh bukannn..saya bukan kes ke tujuh ratus something-something. Eh tapi saya punya kawan adalah case no.21. Woot woot gile bangge ada kawan selebriti H1N1 we laff yu syahirrrr!


So H1N1 bukan. What could that possibly be? And so I came out with a theory.


Sebelum-sebelum ini selama 2 bulan ++ saya punya satu rutin tapi akhir-akhir ini rutin ini tak dibuat lagi. Jadi saya syak demam ini tanda menunjukkan immune system body saya jadi lemah pada malam hari kerana merindui rutin itu. HA HA HA. Apekah neraka yang saya karutkan ini.


Orait so harini nak buat apa? Oh tatau lagi. Mungkin saya akan memberukkan diri jalan sorang-sorang ke Summit nak buat specs. Daym serius rasa beruk gila jalan sorang-sorang kat Malaysia ni >.<


Tapi sebelum melangkah panjang, wahai diri sendiri marilah kita mandi dulu ye?

No comments: