Pages

July 17, 2009

The purple incredible hulk

Hari ini patutnya ada beberapa target yang mahu dicapai. Beli jeans. Beli buku. Dan target sampingan beli tudung.


Okay so dah bangun tido siap-siap kita keluar. Initial plan adalah untuk ke Kamal (syarikat menjual buku) dulu tapi kerana sudah tersesat light-light kami pun pergi Sg Wang plaza dulu.


Turun-turun tempat parking kedai komik berlambak-lambak dalam kepala otak dah terbayang Sin Chan je *syooorgaaa* Tapi cis tak sempat pun nak gi beli.


Cut the story short usai beli 2 keping jeans pergi ke Syurga Tudung - The Great Jalan Tar.


Ow.Em.Gee. Memang syorrrgaaaa...Memang lepas ni saya tak pandang dah Kompleks PKNS ke Pasar Siti Khadijah ke ape. Hahah. Dan harga dia pun adalah murah with variety choices sampai tadi tak sedar dah terembat 4 selendang.


Tapi nak lagi nak lagi. Nini cokolat celup. Tak puas lagi merembat tudung tadi.


Balik tadi cubalah padan-padankan dengan baju dan sedikit menakutkan disitu bajunya adalah sudah hjaskdjketathgjaskda! Ibuuuuu kenapa gunakan ukuran 2 tahun lalu tak tahu ke anakmu ini sudah membesar bagaikan juara.


Daym.


Maka program crash course diet untuk berada selesa didalam baju yang bakal dipakai sepanjang hari untuk bergerak kesana kesini menghantar doorgift melayan tetamu bakal dimulakan. Tidak mahu nampak seperti the purple incredible hulk baju koyak-koyak sewaktu majlis nanti.


Daym!


Okay sekian entry tak bermanfaat. Demam dah start kthxbye.

No comments: