Pages

July 28, 2009

Perlu bersopan di Facebook

Tak dinafikan laman web nan satu telah berjaya menarik minat kaum pelbagai lapis..


Terkini, saya kini adalah FRIEND dengan Pak Long saya! hahaha...perlu lebih bersopan nampaknya selepas ini..

hihihi..PakLong saya likes lah. tapi kalau dia tengok newsfeed dia semak gila mesti rasa nak unlike T___T


Tapi pagi ni facebook saya diHack oleh perempuan-perempuan gila. Hahaha pasti pening orang-orang tua yang berada di Facebook saya. Bukan Pak Long saya je ada disitu. Saudara mara sebelah sini sana memang banyak juga. Kalau saya jadi diorang mesti terkejut dengan perwatakan saya yang bajet pendiam di sebelah sana (yes, saya punya 2 identiti pada saudara berbeza. hahaha)


hasil kerja mereka. cesss..hahaha

tulis status tanpa pengetahuan pemilik = hackers

tulis status depan pemilik = hijacker berkebenaran

Ni semua gara-gara nak imitate si penyemak newsfeed orang. hahahah..damnnn

No comments: