Pages

July 28, 2009

Menanti sebuah jawaban

Hari ini...saya telah membuat sesuatu yang saya sendiri tak percaya saya buat..tak percaya...tak percaya..


Sepanjang hidup saya, saya belum pernah lagi spent banyak pada barang-barang keperempuanan. Gadget tu lain la..Gadget tu minat. Tapi ini first time saya surrender kepada naluri kewanitaan saya..oh my..


Scholar..scholar bile nak masuk....tsk tsk..Perlukan saya bekukan kreditkad saya dalam peti ais spt mana yang dilakukan oleh Becky Bloomwood?


P/S : Spent banyak tu...takdelah sampai membeli beg LV. I still know my limits kot (eventhough dah pegi out of limit skit harini T____T )

P/S/s : Terpaksa tangguh niat nak tukar purse yang dah tiga tahun tak bertukar ini kepada next allowance punya bajet.

P/S/S/s : Bulan depan ikat perut skettt...nasib dah nak puasa.

P/S/S/S/s : In my defense, saya ingin menegaskan saya jarang membeli handbag. Last beli, winter lepas. Sebeleum tu, summer last year. Jadi saya cuma beli handbag setahun 2 kali je (ayat penyedap hati)


Sesi mari vain bersama Damia


budak ni suke tengok cermin aka diri sendiri. potential vain lah tu!

pastu dah start kena paksa dahhh...

okay Damia, pout your lips like this..


"arghh stress la aku ngan kak jiah nii"..kata Damia memberontak..

No comments: