Pages

June 24, 2009

catatan budak emo baru sedar

hahahahahaha okay okay. jadi sebenarnya kebosanan lalu buat post emo yang sedikit bukan-bukan. hahahahaha...jadi maafkan saya. andai semua terasa saya adalah kurang sabar, saya memang kurang sabar. memang patut letak nama sabariah dari kecil dahulu (-_-")

takpe takpe...boleh bersabar..masih boleh bersabar. tak dapat keluar tengok transformers. tak dapat pegi swimming. tak dapat pegi jogging. duduk rumah sesado membesarkan badan yang sedia ada besar. menghabiskan eletrik membuka aircond sepanjang hari. masih boleh bertahan. mungkin boleh belajar tengok tv kembali. boleh boleh. sabar sedikit lagi. yeke sedikit? oh persetankanlah.

ataupun patut consider mencari jadual bas di shah alam ini. hurmmm..ataupun berdoa selamat lalu menaiki teksi.

eh tapi apa saya maksudkan lari dari rumah adalah pergi bercuti ke langkawi ke. perhentian ke. mana-manalah yang tak memerlukan saya ada kereta. bukan lari dari rumah kahwin lari meninggalkan keluarga wtf. hahahhaa...

No comments: