Pages

May 07, 2009

Seorang perempuan yang dilanda kemarahan yang sungguh amat sangat

Oh.Em.Gee.

I am one really angry old woman today. I was anticipating a few items I ordered from ebay, and these few days I've been like the doorkeeper, kept on checking up the doors if there any items coming in (style sini takdak postbox dia masuk surat ikut pintu jaa...)

So this morning I heard a sound. Bunyi cam orang tolak tempat masukkan surat tu..After 2 mins, so I thought, oh let's check it out, mana tau barang dah sampai ke.


damn you surat penghilang mood seharian

To my disappointment I received this notice letter. HOI KEPALA HOOO KAMUUU ADA TUJUH ORANG KAT RUMAH NI CAMNE PLAK BOLEH UNDELIVERED. DEMMMITTTTTTTT! Problem is, TOGHER (THE DELIVERY OFFICE) IS LIKE FAR FARAWAY FROM MY PLACE OKAY..stttoooooopeeeeeddddddddd (cubaan mencerca skala lemah lembut)

I don't know whether it's my laptop sleeve case, or the keyboard protector or the external hardrive. It says it's a parcel from foreign so I guess it's either my laptop case or keyboard protector. Bought it at kinda cheap price (China mali, hofkos) tapi kalau gua kena naik teksi susah payah bayar mahal2 gi situ baik tak payahhhhhhhhhhhh..I really hope it's not my external hardrive because (1) I ordered it because it says the item is from UK. And I hope it is really from UK. And not China. Like really..kau kasi barang tak ori kat aku siappppp kau hang jebat.. (2) I needed that external hardrive quite badly. Vavviiiii laaaaaa...

I tried to call the post office but no one answered. stttttooooppppeeeeddd kau kata bukak pukul 730am bluekkk credit crunch ni tak mampu ke nak hire operator?????

Excuse me, I am one mad (angry, or crazy. any will do) lady today.


Choc dah tinggal separuh sebab rumah saya ada piranha. haha..tipu je.

Random picture : Ferrero Rocher given by our so-called neigbour in return for my help. That was months ago during our Winter holiday rasenye. She kinda broke in to our house (sebenarnya terlupa nak kunci pintu blakang. LOL) lepastu semua orang cuak2 ingat pencuri ke apa. So keep the story short we helped her get a taxy to airport and she bought us this nice chocs. Thank you!

wassupp?

Random picture : Re-introducing Damia, 7 months later. Super.Cute. Tengok tangan dengan pipi dia tu penyekkan nanti baru tau...

OKAYH LETS GET BACK TO THE DRUGS NOW. WARGHHHHHHH TENSIONNNNNNNN

2 comments:

AD said...

Sorry Nadz... tgh zzzZZZZ lagi kot td... biasa surat2 mai dlm kul 9am... erm... yg call office bahagian delivery tue mmg susah aka x penah diangkat selama akak penah call dulu2...boleh bikin panas!

aziahzuber ialah name saye. said...

kesian gile u. i hate pegi togher tu. jauh n mahal! 15euro kot tambang pegi balik. damn! huhuhu.. semoga berjaye lah ye ;)