Pages

May 13, 2009

Julai Juli bintang tujuh

Underlined Red : Wany!!! kita lahir salah bulan sebenarnya...gagaga..

Underlined Brown : I wish!!! Kajian Dr tak target wider population kot. Rajin kah saya belajar dan membuat kerja?? Jeng jeng jeng..tu yang kita tatau..

Underlined Blue : So if I had my eyes on you, don't misunderstood as if I'm checking you out/interested in you. I'm observing..observing..gagaga...

Underlined Orange : Awwhh..deep jugak beta ni rupenya.ngaha..waddahell...

The rest of the description...urm most of them are true. Betul, saya mmg pendiam kecuali kalau ada orang yang initiate the conversation. Tapi I don't think I am that easy untuk dipujuk dan bercakap lurus..


I sent the delivery notification back to them since I couldn't ring the place with this note. This morning, I heard the door being knocked very hard, like ada orang mabuk mengamuk gitu..marah ke pacik~~ chill la...~~ Hahahaha..sure dah kena pangkah ngan pakcik An Post neh (+_+") Bukak2 pintu, dia pass je barang neh dengan muka yang agak bengis...gagaga...


Laptop casing for my boo. Bought it at £4..so not worth it to go all the way to Togher, pay expensive taxy fare to get this thing..

Now I'm still waiting for my external harddisk....harap2 it doesn't go through the registered mail. Kalau tak sure pakcik An Post tu baling kat dinding dulu parcel saya sebelum hantar...gagaga...

1 comment:

wany said...

wehh..aku dh agak dh slama ni kita gemok bukan salah kitee..salah ibuku lahirkan ku di bulan july..hahaha..tetibe salahkan mak lak, padahai makan cm nak mampos...haha.