Pages

April 13, 2009

Lenaku panjang, mimpi2 bertandang, tetapi siapakah kamu yang datang?

Hilang mood mahu update perihal Easter Holiday voleyhh? Harini separuh hari dah habis masa tidur. Separuh lagi hari pergi melagha di Facebook dan Youtube menonton si Anas Tahir koq dan Akbar menggila2. Kalau saya tahu mereka pelajar Swansea pasti dah ajak makan sekali haritu! ha ha ha..Mana tau dapat masuk Youtube dengan mereka jugak koq!!

Kini saya sedar saya patut mengutip kembali momentum yang mungkin sudah hilang di Brussels ataupun Nottingham ataupun Birmingham ataupun Cardiff ataupun Swansea ataupun London. Macammana nehhhhh nak cari balek nak beli tiket Ryanair dah mahal kalau beli lambat2 lagipun duit dah nak habis wahh tak sabar nak tunggu hujung bulan ni untuk duit elaun selama 3 bulan!!!!!

Tadi buat cakoi tapi tak berapa menjadi. Oh saya rindu cakoi Pasar Malam Jalan TAR!!!

Harini mousehunt tak berapa berhasil saya duduk Mousoleum tikus2 cokia je makan RB cheese saya. Weyyy mahal ok cheese itu silalah tikus yang worth it sikit makannnnnn...

Kesimpulan dari cerita diatas : Sebenarnya saya sudah mula rasa nak stress akan kemalasan diri yang tidak mahu study2 walhal exam berada disekitar sudut (around the corner?) Saya hembusan motivasi fuh fuh fuh...perlu study fuh fuh fuh.....

abang lembu boleh tulun saya study?

kawan2 bleh tulun saya study?

abang mraz bleh tulun saya study?



lawak cam haram..sedap..tapi penuh unsur humor! hahaha
really made my day

2 comments:

shasha said...

hehehe...saya pun dah tgk video anas dan akbar ni..serius kelakar...salam singgah...

Norul Malakiah Sidek said...

sangat klaka..tergolek dog aku nengok..hahaha..xpuas..