Pages

November 08, 2008

This hormones are driving me crazy (tetap tamau salahkan diri sendiri)

Weekend datang lagiiiiiiiiiiii (READ : read with appropriate tone. A la tone "tora datang lagiiiii")


Maaflah. Edit guna Paint je T___T

  • I am done with my winter holiday plan. Yeay! The journey would be Cork - Dublin - Madrid - Barcelona - Bremen (Germany. Wawa! Here I come!) - London - Cork. Timekasih RyanAir! Len kali buat lah murah2 lagi!
  • Takde ke orang London nak kasik tumpang umahh...hwahwahwa...susah botul network coverage tak meluas neh :(
  • From now on I have to start saving up for the winter hols. No more spending2 (ayat skema favourite)
  • Bad mood throughout the week. Hence the lack of post. I'm afraid there would be a lot of cursings should I post anything in the middle of the week. Manyak issue bikin wa pening. Sekarang dah bertenang sikit. Tapi jiwa je kurang tenang lagi. Where's my soul saviour?
  • Lihat apa yg saya layan minggu ni :

I knowww...WTH kan..whatthe sangatt..salahkan hormones sayaa..diaaa...dia yang bersalah

p/s : found out somebody googled nzrasuffian a few times from US. Zack, Zairin, Fadzrul? Kamukah? If not I wonder if there's anyone using this name too? Huhu...kalau saya buat nzrasuffian buleh tak? hehehe...macam The Love Guru~

6 comments:

izefuze said...

gile!!

Anonymous said...

alahhhh nak ikutttt... gi jln2... aku x gi mane2 pun winter break dok vandy jer..hmm i don't think it's me lah who googled u..hahahah...

fendi said...

weh nad~ nice planning for d winter holiday~ ktorng lak tour Italy (Milan, Venice, Florence, Rome)~ hehehe..anyway ko jln2 ngn sape nih?

n Z r A said...

fuze : kenapa panggil diri sendiri?

zairin : hehehehe...nape tak bjalan-jalannnn? bkan koreng cuti winter lame keeee...

fendi : kat spain aku gi ngan mihah n juniors..kat german aku sorang, visit my fren pastu kat london join a few dak2 ireland. hehe

pemburu syurga said...

rumah guwe sah2 ler taleh kan
raziana.. here they come??

Sakiinah said...

jahat...nak balik tgk hindustan hari sabtu huhuhu