Pages

December 21, 2006

Nidji-Hapus Aku

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau ungkapkan
Dan kita kan bicara dengan hatiku

Buang semua puisi
Antara kita berdua
Kau bunuh dia sesuatu
Yang kusebut itu cinta

Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…

Sadarkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…


I need to do some changes.Aiyoh...Abandoned workload.Eating loads of fast food.Waking up late..

now, come and repeat the mantra with me
Must do my work.Must exercise.Must wake up earlier.
Must do my work.Must exercise.Must wake up earlier.
Must do my work.Must exercise.Must wake up earlier.
Must do my work.Must exercise.Must wake up earlier.
Must do my work.Must exercise.Must wake up earlier.




P/S: I'm going to MidVal today.Hopefully my mission will be accomplished.Pray for me owh jealous and pyscho-ed friends.haha

No comments: