Pages

July 27, 2009

Simpan semua dalam-dalam nanti meletup baru tau

Saya bitter lah ini, bagaimana ya?


Bitter heart oh bitter heart tries to keep it all inside :(


On the other hand, let's talk about Facebook.

Gile addictive kan website nan satu tu? Dengan applications nye, quizzes nye, photos upload nye.

Tapi harini I wanna bitch talk about PeeDeeAy. Yes, sebut betul-betul..PeeDeeAy.

Kite tahu awak pasangan bercinta. Dah terang-terang dah X is in relationship with Y, A is engaged to B and stuff.


TAPI tapi..perlu ke awak PeeDeeAy lebih-lebih? Pasangan bercinta musti la ada msg-msg di fon segala. Kan lebih intimate dan privacy disitu. Ni nakkkkk jugak dia tulis message cinta disana-sini. Keluar kat newsfeed orang. Oh semaakkk.. Jealous ke? Ha'ah memang jealoussss sangat jadi jangan lah buat lagi eh?


Awak rindu dia. Ujian awak susah awak nak kena dia cakap I love you kalau tak awak mati. Dia bawak awak makan and awak dah cakap kat fon tapi awak nak cakap lagi kat wall dia thanx b mok mok for the mam mam. Dah cakap kat fon, kenapa nak cakap lagi kat situ. Oh saya tak paham?

EH NI TAPI UNTUK ORANG YG PDA WALL-TO-WALL JE BUKAN KAT STATUS EH. KALAU KAT STATUS TU SAYA KURANG KISAH LA SEBAB IT'S ASKING WHAT'S ON YOUR MIND SO KALAU AWAK RINDU DIA TAKPELAH KALAU NAK LETAK SAYA RINDU JOHN SEBAGAI STATUS. TAKDE MASALAH!

On the other hand, selain dari kegemaran yang suka mempublishkan result quiz, ada juga orang yang update status sehari, lebih 5 kali. Pergi kerja. Balik kerja. Balik kerja makan laksa. Pergi kerja badan penat. Kadang-kadang kalau diobserve mungkin kita boleh catat jadual kerja dia dalam satu minggu :P


Ahh..itu sahaja. Hopefully no one will be offended my words. I'm just saying what's in my mind. Kira kalau kat facebook kan slalu tanye "What's on your mind". Tapi nanti panjang sangat pulak kan nak tulis kat status nnt semua benci saya.


Oh by the way saya memang dah ambil langkah berjaga-jaga. Agak-agak ada orang yang sukaaa nak banjirkan newsfeed tu, saya HIDE je dia! hahaha..

No comments: