Pages

November 29, 2014

That Awkward Moment When....

.......
...........
................

Kakak : Yeke adik ni kerja doktor gigi, bagusnya..

*Looks to the right

Kakak : Untung awak dapat doktor..jaga baik-baik...

*krik krik

........
............
...................

*Looks to the right

Kakak : Jaga anak orang baik-baik, jalan baik-baik ye...

..........
................
.....................


Kau tahu perasaan berbunga yg blossom tapi kau kena henyak-henyak blossomed flower tu cepat-cepat lumat-lumat sebab kau tak layak rasa perasaan tu.

Dalam hati rasa nak jawab "Kakkkk ni KAWANNN je kak. Skandal pun dia kata bukan. Kekasih gelap pun bukan. Apatah lagi kekasih terang. Tapi tu lah kami ni memang rapat kawannnn ajeeeeeeeee. Dia ni ada gelpren tu haaaa tengah tunggu dia nak kawen tuuuu saya ni kawan ajeeeeeeeee"


2 comments:

wani ezryl * said...

haa sounds like not a kawan to me :P

n Z r A said...

A kawan, most definitely. Kan ada perenggan dia ade gelpren tengah tunggu nak kawen tu :p